DIRECT RENT  ;  ANEXA2   ;  TERMENI SI CONDITII DE INCHIRIERE

 

Clauzele contractuale includ informatiile din urmatoarele documente: Contract de Inchirierece include, Fisa de Predare – Preluare si Anexa   Termeni si Conditii de Inchiriere,

  1. OBLIGATIILE DIRECT RENT

1.1. Sa transmita Clientului dreptul de folosinta asupra Autovehiculului ce constituie obiectul Contractului prin: predarea Autovehiculului, completarea si semnarea fisei de predare-preluare, inmanarea cheilor si a actelor masinii

(certificat de inmatriculare, polita de asigurare RCA) in original sau copii.

1.2. Sa predea autovehiculul Clientului in buna stare de functionare si in acord cu normele tehnice ale fabricantului, pe baza Fisei de Predare-Preluare.

1.3. Sa asigure Clientului asistenta rutiera, pe teritoriul Romaniei, pe toata durata contractului, 24h/24, 7zile/7 in caz de accident sau pana mecanica.

1.4. Sa inlocuiasca Autovehiculul (in limita disponibilitatii), in caz de avarie care nu poate fi remediata pe loc, daca dauna nu este din vina Clientului in termen de 24 ore.

1.5. In cazul in care DIRECT RENT  nu va putea inlocui Autovehiculul, Clientului i se va restitui partea aferenta costului chiriei calculata proportional cu durata in care Autovehiculul nu a putut fi folosit.

1.6.DIRECT RENT  nu este responsabila de pierderile suportate de catre Client in caz de defectare sau avarie a autovehiculului, cu exceptia cheltuielilor autorizate de DIRECT RENT  pentru reparatii. Pentru recuperarea cheltuielilor autorizate clientul trebuie sa prezinte si sa predea reprezentantului DIRECT RENT  documentele justificative (chitanta, factura).

1.7. Din momentul predarii autovehiculului si pana la reintrarea in posesia acestuia, DIRECT RENT este exonerata de raspundere pentru daunele provocate tertilor de autovehiculul inchiriat Clientului, precum si de taxe sau amenzi rezultate din

ocupare abuziva loc de parcare, nerespectarea legislatiei rutiere sau a legilor Romaniei.

1.8. Prin eliberarea chitantelor de completare si anulare ale depozitelor preautorizate DIRECT RENT  se degreveaza de indisponibilitatea sumelor din contul clientului si recomanda contactarea si prezentarea chitantelor catre banca de la care clientul detine cardul.

  1. OBLIGATIILE CLIENTULUI

Observatie

In conditiile unei rezervari efectuate telefonic, prin e-mail sau prin intermediul unui tert (autorizat si/sau colaborator al DIRECT RENT ) rezervarea poate fi anulata de DIRECT RENT , fara a datora nimic clientului sau intermediarului (tert sau partener DIRECT RENT ), daca clientul final nu indeplineste cerintele minime obligatorii pentru inchiriere prevazute in contract si publicate pe site-ul DIRECT RENT .

2.1. Sa fie posesorul unui permis de conducere national si/sau international valabil (obligatoriu permis international pentru acte emise in tari cu alta scriere decat in alfabetul Latin si pentru cele obtinute prin conducere auto cu volan pe dreapta, Ex.: UK, India, Australia, Japonia.) Permisul trebuie sa aiba o vechime minima de 12 luni de la data obtinerii categoriei

Clientilor cu varsta sub 25 de ani li se va opri depozit de garantie dublu.

  1. La preluarea masinii trebuie prezentate in original permisul de conducere impreuna cu un act de indentitate si un card de credit. Utilizarea cardului este obligatorie pentru plata partiala sau totala a contravalorii inchirierii . Nu sunt acceptate carduri pre-pay.

2.2. Sa  permita conducerea Autovehiculului doar Persoanelor Autorizate de DIRECT RENT  si mentionate in Contract, sau reprezentantilor DIRECT RENT .

2.3. Pentru fiecare sofer aditional (se accepta maximum 3 soferi aditionali / contract de inchiriere) se percepe o taxa de 25  EUR / sofer aditional  si se accepta inscrierea in contract a acestora prin semnarea personala a prezentului contract.Fiecare sofer aditional trebuie sa indeplineasca la randul sau conditiile de inchiriere DIRECT RENT .

2.4. Sa nu conduca Autovehiculul sub influenta alcoolului, a medicamentelor ce influenteaza capacitatea de conducere sau a substantelor ilegale.

2.5. Sa nu abandoneze Autovehiculul pe teritoriul Romaniei fara acordul scris al DIRECT RENT

2.6. Sa utilizeze Autovehiculul inchiriat in conformitate cu recomandarile fabricantului si cu indicatiile DIRECT RENT .

2.7. Sa nu depaseasca sarcina maxima autorizata a Autovehiculului, prevazuta in certificatul de inmatriculare.

2.8. Sa nu conduca Autovehiculul in afara suprafetelor carosabile, pe drumuri nepavate, neasfaltate, inchise circulatiei publice. In caz contrar (conform starii auto la predare si fisa predare-primire) DIRECT RENT  poate amana deblocarea depozitului de garantie pana la verificarea si spalarea masinii, si poate incasa partial sau integral depozitul minim ( inclusiv in cazul asigurarii SCDW / SCDW+) daca autoturismul prezinta defectiuni si/sau avarii noi la elementele de sub autoturism.

2.9. Sa anunte imediat DIRECT RENT  referitor la orice avarie noua, in momentul in care a fost produsa/constatata aceasta, si sa respecte intocmai procedura indicata de DIRECT RENT .

2.10. Sa nu faca si sa nu permita interventii tehnice sau estetice asupra Autovehiculului fara permisiunea DIRECT RENT .

2.11. Sa accepte, la cererea DIRECT RENT , schimbarea temporara a Autovehiculului in vederea efectuarii reviziilor periodice sau a unor interventii urgente.

2.12. In caz de dauna, sa indeplineasca toate formalitatile de declarare a daunei prevazute de lege, explicate in Cap.7 al acestui Contract.

2.13. Sa instiinteze DIRECT RENT, la cererea acesteia, cu privire la locul unde se afla autovehiculul si sa permita examinarea autovehiculului de catre reprezentantii DIRECT RENT , in maxim 24 de ore de la cererea acesteia.

2.14. Sa nu foloseasca Autovehiculul la taximetrie, scoala de soferi, activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri sau in scopul transportarii unor substantel periculoase, care pot deteriora starea Autovehicolului.

2.15 Animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in autoturismele  DIRECT RENT  numai in cutii (custi, genti) speciale, inchise pe durata calatoriei.

2.16. Sa nu vanda, gajeze sau dispuna de autovehicul in orice alt mod decat cel agreat prin prezentul Contract si sa nu utilizeze Autovehiculul in scopuri ilegale sau ilicite.

2.17. In cazul furtului autovehiculului, Clientul se obliga sa instiinteze imediat DIRECT RENT  si sa declare, in momentul constatarii, evenimentul infractional Organelor de Politie. In cazul furtului autoturismului inchiriat de la DIRECT RENT , clientul are obligatia de a preda DIRECT RENT  cheia si documentele autoturismului declarat furat.

2.18. Pentru nerespectarea prevederilor privind obligatiile clientului – prevazute in Capitolul 2 (exceptie punct 2.1 – caz in care DIRECT RENT  are dreptul de anula unilateral rezervarea fara restituirea sumelor in caz de avans incasat) se incaseaza integral contravaloarea depozitul de garantie (inclusiv in cazul asigurarii SCDW / SCDW +) printr-o noua tranzactie POS.

  1. OBLIGATII PRIVIND LIVRAREA, INLOCUIREA

SI RESTITUIREA AUTOVEHICULULUI , ANULAREA REZERVARII

3.1. Livrarea si Restituirea Autovehiculului se face la locul, data si ora stabilite de Client impreuna cu DIRECT RENT  si mentionate in formularul de rezervare si Contract. Returnarea Autovehiculului in alt loc decat cel in care a fost livrat se face numai cu acordul DIRECT RENT  si poate ocaziona taxe suplimentare ce vor fi incasate de DIRECT RENT printr-o noua tranzactie POS ,CASH ,OP  , daca clientul decide locatia de predare ulterior preluarii masinii. Restituirea este efectiva in momentul semnarii fisei de predare de catre DIRECT RENT  si Client.

3.2. Pentru autovehicule returnate in afara orelor de program (weekend si/sau nocturna ) sau in conditii meteo care impiedica verificarea masinii se prelungeste responsabilitatea clientului pentru eventuale avarii si respectiv deblocarea garantiilor pana la orele 12 din urmatoarea prima zi lucratoare.

3.3. Abandonarea de catre client a autovehiculului fara a preda cheia unui reprezentant DIRECT RENT  si fara semnarea bilaterala a fisei de preluare poate atrage pierderea integrala a depozitului de garantie. Cu acordul DIRECT RENT , clientul poate preda autovehicolul unui tert, colaborator al DIRECT RENT , pe baza formularului de predare-primire semnat bilateral. In acest caz depozitul preautorizat se returneaza clientului dupa reintrarea in posesia DIRECT RENT  a autovehiculului, daca acesta nu prezinta lipsuri si/sau avarii noi.

3.4. Taxele de parcare pe timpul preluarii-predarii si utilizarii masinii inchiriate de la DIRECT RENT  revin in totalitate clientului.

3.5. In cazul inlocuirii Autovehiculului se va completa o noua Fisa de Predare – Preluare. Daca asigurarile optionale nu mai sunt valabile sau Autovehiculul dat la schimb este dintr-o clasa superioara, Clientul va achita asigurarile optionale corespunzatoare masinii actuale, respectiv diferenta.

3.6. Clientul are obligatia de a returna autovehiculul cu aceeiasi cantitate de combustibil pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere. In caz contrar Clientului i se va incasa o taxa de alimentare cu combustibil de 20.00 Euro . Deasemenea clientul va achita contravaloarea combustibulului lipsa. Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea initiala furnizata de DIRECT RENT .

3.7. Alimentarea de catre client, a autovehiculului inchiriat de la DIRECT RENT , cu alt carburant decat cel indicat de producator (notat in talon) atrage dupa sine obligatia clientului de a suporta integral costul de tractare, reparatie si realimentare corespunzatoare (inclusiv clientilor ce au optat pentru SCDW / SCDW+).

3.8. Pentru calatoria in afara granitelor tarii clientul trebuie sa achite o taxa de cross border in valoare de  100 euro.Calatoria in afara granitelor tarii poate avea loc numai cu acordul DIRECT RENT.

3.9. Depozitul de garantie pentru iesirea din tara este dublu si se blocheaza pe cardul de credit al clientului.

3.10. In caz de defectiuni si/sau evenimente rutiere, petrecute in afara granitelor tarii, Clientul are obligatia, conform formularului semnat la preluarea masinii, de a returna masina in interiorul granitelor Romaniei suportand integral costurile.

3.11. In cazul in care la returnare Autovehiculul necesita mai mult decat procedura standard de spalare pentru readucerea la starea anterioara inchirierii, Clientul este de acord cu plata unei taxe sulimentare de curatire a tapiteriei de 50.00 Euro. Pentru tapiterie scaun de copil taxa de curatare este de 5.00 Euro.

3.12. –   In situatia restituirii autovehicului deteriorat prin patare, intepare, zgariere, rupere sau fara alte echipamente existente la preluare, utilizatorul declara expres ca este de acord sa achite contravaloarea daunelor/pierderilor specificate mai sus, constatate si evaluate la un service autorizat, printr-o noua tranzactie POS/cash/OP.

–           In situatia restituirii autovehiculului fara acte si/sau fara chei, utilizatorul declara expres ca este de acord sa achite contravaloarea daunelor/pierderilor specificate mai sus, printr-o noua tranzactie POS/cash/OP.

3.13. Urmatoarele situatii sunt asimilate furtului autovehiculului savarsit de catre Client sau cu complicitatea Clientului:

  1. a) depasirea termenului de restituire a autoturismului cu peste 24 ore, in lipsa unei intelegeri intre parti privind prelungirea perioadei de inchiriere si plata contravalorii acestei prelungiri.
  2. b) lipsa sesizarii Organelor de Politie in cazul disparitiei autovehiculului, lipsa confirmarii plangerii din partea Politiei si neprezentarea cheii originale / documentelor masinii.

3.14. La returnarea autovehiculului este acceptata o intarziere de pana la 3 ore, fata de data si ora mentionata in Contract, fara a ocaziona taxe suplimentare doar cu acordul prealabil al DIRECT RENT . In acest caz clientul se obliga sa returneze autovehicolul spalat. Pentru o intarziere anuntata mai mare de 3 ore se percepe un tarif suplimentar egal cu contravaloarea unei zile de inchiriere la tariful agreat in contract.

3.15. Perioadele de prelungire, agreeate de comun acord cu DIRECT RENT , se achita in cea mai apropiata agentie DIRECT RENT . In caz contrar nerestituirea autovehiculului conform contract se asimileaza furtului si se supune imediat in atentia Organelor de cercetare.

3.16. Neanuntarea intarzierii duce la perceperea tarifelor pentru intarzierile anuntate (conform 3.14)

3.17. In cazul in care Clientul nu restituie Autovehiculul inchiriat si nici nu se prelungeste de comun acord cu DIRECT RENT  perioada de inchiriere, Clientul se obliga la plata penalitatilor calculate la Tariful de Lista (conform 3.14.)

3.18. In cazul in care Clientul intarzie predarea autovehiculului fara a avea acordul DIRECT RENT , DIRECT RENT  are dreptul sa il ridice din posesia Clientului pe cheltuiala si riscul acestuia din urma.

3.19. DIRECT RENT  nu poate fi considerat raspunzator pentru eventualele obiecte uitate in Autovehicul de catre Client si neidentificate la predarea autovehiculului.

3.20. Rezervarile facute telefonic sau pe site pot fii anulate gratuit  cu pana la 48 de ore inainte de data si ora preluarii. Pentru rezervarile preplatite banii vor fi returnati. Daca o rezervare este anulata cu mai putin de 48 de ore inainte de ora si data de preluare, se va aplica o taxa de anulare in valoare de 50 euro. In cazul neprezentarii la ora si data stabilite in formularul de rezervare  sau fara o notificare scrisa sau telefonica cu 48 de ore inainte de data si ora stabilite, se va aplica o taxa de neprezentare fara a vi se rambursa sumele deja achitate. O rezervare va fi taxata pentru neprezentare dupa 2 ore de la ora si data de preluare, trecuta in formularul de rezervare, cu exceptia cazului in care clientul notifica intarzierile neprevazute.

  1. ASIGURARI

4.1. Autovehiculul are asigurare RCA si asigurare CASCO. Asigurarea persoanelor si a bunurilor acestora din auto inchiriat sunt conforme cu Normele CSA privind RCA.

4.2. Clientul opteaza la semnarea Contractului pentru una dintre urmatoarele asigurari: Collision Damage Waiver (CDW) (inclusa in tarif), Super Collision Damage Waiver (SCDW) sau Super Cover Plus (SCDW +)

4.2.1. Collision Damage Waiver (CDW) reprezinta o asigurare pentru avarii cu o fransiza (responsabilitate), numita si Garantie pentru daune, (specificata in Tarifele Publice ),in valoare de 500.00 Euro pentru cl EDMR; 600.00 EUR pentru CDMR,IDNR, 800.00 EUR pentru IDMR IDAR; 900.00 EUR pentru SVMR  FDMD 1200.00 EUR pentru SVMR . Valoarea fransizei  / Garantia minima obligatorie se depune la semnarea Contractului si va fi restituita Clientului la returnarea autovehiculului (cu exceptia cazurilor prevazute la punctul 4.4.).

4.2.2. Super Collision Damage Waiver  (SCDW) reprezinta o asigurare extinsa, a carei tarif zilnic se regaseste in Contractul de Inchiriere. Prin plata asigurarii SCDW, responsabilitatea clientului in caz de avarii si/sau furt pentru autoturismul inchiriat, se reduce de la valoarea fransizei mentionata mai sus, la valoarea de 150.00 Euro pentru cl. A –V si 240.00 EUR pentru cl. P., exceptiile fiind mentionate in Cap.5 al acestui Contract.

4.2.3. Super Cover Plus (SCDW+) reprezinta o asigurare superioara, care elimina responsabilitatea clientului in caz de accident si/sau furt, exceptiile fiind mentionate la Cap. 5 al prezentului contract. ).

4.3. In cazul in care unul dintre soferii mentionati in Contract are varsta sub 25 de ani, sau peste 70 ani:

– pentru SCDW / SCDW + se percepe un tarif zilnic de asigurare dublu

4.4. In cazul optarii pentru CDW / SCDW Garantia (fransiza) pentru avarii se factureaza si se incaseaza printr-o noua tranzactie POS cash OP de catre DIRECT RENT  Clientului in urmatoarele conditii :

  1. a) daune (accidente) cauzate autovehiculului inchiriat, constatate de catre organele abilitate de Politie, ca fiind din vina Clientului sau cu autor necunoscut (include situatia in care autovehiculul este gasit lovit sau vandalizat in parcare).
  2. b) furtul autovehiculului inchiriat
  3. c) precum si in cazul oricarei alte Excluderi de la Asigurari cf. Cap.5 al acestui Contract

4.5. Clientul nu va purta responsabilitatea in caz de avarii cauzate de catastrofe

naturale, atata timp cat respecta legislatia rutiera in vigoare.

4.6. Asigurarile nu acopera pierderea, furtul sau distrugerea bunurilor apartinand Clientului sau insotitorilor sai, aflate in autovehicul.

  1. EXCLUDERI DE LA ASIGURARI

Indiferent de tipul de asigurare pentru care a optat, Clientul devine responsabil la preluarea masinii pentru un depozit numit Garantie minima obligatorie egal cu valoarea fransizei (responsabilitatii) si raspunde de repararea si plata integrala a daunelor colaterale, in urmatoarele situatii:

– nerespectarea obligatiilor prevazute in Cap.2, precum si la paragrafele 3.3, 3.13. ale acestui Contract

– deteriorarea habitaclului, avarierea partii inferioare a autovehiculului si in functie de asigurarile acceptate, a jantelor, a anvelopelor.

– deteriorarea partiala sau totala provocata ca urmare a fumatului in interiorul masinii, si/sau in timpul aflarii acestuia in apropierea mediilor inflamabile

– furtul Autovehiculului cu tot cu actele originale sau cheile masinii

– orice alta excludere de la asigurarea CASCO

  1. TERMENI SI CONDITII DE PLATA

6.1. Clientul plateste integral, la semnarea Contractului, inchirierea (masinii si a obiectelor optionale), asigurarile obligatorii si optionale si eventualele taxe suplimentare optionale.

6.2. Facturarea in RON se face la cursul de vanzare al BCR din ziua semnarii Contractului.

6.3. Tarifele nu includ: costurile carburantilor, amenzile primite pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a legislatiei nationale in vigoare sau costuri rezultate in urma actiunilor Autoritatilor Locale vis-a-vis de Autovehiculul ce face obiectul acestui Contract, pe durata inchirierii. Plata integrala a acestor sume cade in sarcina Clientului.

6.4. Sumele platite nu se ramburseaza decat la initiativa DIRECT RENT.

6.5. Clientul trebuie sa achite totalul obligatiilor financiare ramase, conform Contractului, in momentul predarii autovehiculului, in baza documentului de plata emis de DIRECT RENT .

6.6. Orice suma datorata de Client catre DIRECT RENT , conform prezentului Contract, poate fi incasata de DIRECT RENT  de pe cartea de credit a Clientului cu respectarea normelor VISA, MASTERCARD sau din mijloacele de plata lasate de catre acesta, fara somatie prealabila.

6.7. In cazul intarzierii platii cu OP, peste termenul stipulat in Contract, se percep penalitati in valoare de 1% , din valoarea sumei datorate, pentru fiecare zi de intarziere.

6.8. In cazul in care Clientul intarzie plata cu OP a sumelor de bani facturate de catre DIRECT RENT  cu mai mult de 10 zile peste scadenta convenita, colectarea debitului se va inainta catre o firma de colectare de debite ,caz in care acesta va suporta inclusiv plata comisionului perceput de aceasta companie,

6.9. Restituirea catre client a oricaror diferente de sume, provenite exclusiv din contravaloare inchiriere si/sau optionale, se face sub forma de voucher valabil 12 luni in Reteaua DIRECT RENT .

  1. PROCEDURA IN CAZ DE DAUNE:

7.1. Clientul are obligatia de a anunta imediat DIRECT RENT  si de a raporta Organelor de Politie orice dauna descoperita la Autovehiculul inchiriat.

7.2. Daca dauna are autor necunoscut Clientul are obligatia de a obtine, inainte de returnarea masinii, Autorizatia de Reparatie de la Organele de Politie

7.3. Daca accidentul s-a produs din vina Clientului acesta are obligatia ca pe langa Autorizatia de Reparatie sa prezinte odata cu predarea masinii si Procesul Verbal eliberat de Organele de Politie; de asemenea Clientul are obligatia de a da o Declaratie scrisa la sediul DIRECT RENT .

7.4. In cazul in care vinovat de producerea accidentului este Clientul sau un alt participant la trafic Clientul are obligatia de completa Constatarea amiabila sau de a obtine de la Organele de Politie Autorizatia de Reparatie impreuna cu Procesul Verbal constatator si copia dupa asigurarea RCA a vinovatului, daca acesta este de acord; de asemenea Clientul are obligatia de a da o Declaratie scrisa la sediul DIRECT RENT .

7.5. In toate cazurile descrise anterior Clientul are obligatia de a verifica mentionarea tuturor daunelor constatate in Autorizatia de Reparatie.

  1. PRELUNGIREA, INCETAREA SI REZILIEREA CONTRACTULUI

8.1. Termenii prelungirii, incetarii sau rezilierii anticipate a Contractului nu pot

fi stabiliti decat cu acordul DIRECT RENT .

8.2. Contractul poate fi prelungit prin acordul ambelor parti prin incheierea unui Act Aditional la Contract. Intentia Clientului de prelungire a Contractului se comunica DIRECT RENT  cu minimum 24 de ore inaintea expirarii Contractului. Tariful agreat se achita in aceleasi conditii stipulate in Cap.6 al prezentului Contract.

8.3. Contractul inceteaza de drept la sfarsitul perioadei de inchiriere.

8.4. Contractul poate inceta inaintea implinirii termenului prin acordul partilor sau ca efect al rezilierii.

8.5. Contractul se considera desfiintat de drept, fara a mai fi necesara punerea in intarziere si fara nici o alta formalitate prealabila, prezenta clauza fiind un pact comisoriu de grad patru in urmatoarele cazuri:

  1. a) Dizolvarea, lichidarea, reorganizarea sau declansarea procedurii falimentului Clientului
  2. b) Inceperea urmaririi penale impotriva Clientului, sau a reprezentantilor acestuia
  3. c) Decesul Clientului sau pierderea capacitatii de exercitiu
  4. d) Nerespectarea oricarei clauze agreata de parti prin incheierea prezentului Contract

8.6. In cazul in care reziliaza Contractul, DIRECT RENT  instiinteaza Clientul telefonic, prin fax sau prin posta electronica.

8.7. Atat in cazul incetarii Contractului inainte de termen cat si in cazul rezilierii, Clientul are obligatia de a preda autovehiculul in termen de 12 ore de la momentul rezilierii.

  1. DISPOZITII FINALE

9.1. Pentru neindeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare a obligatiilor reciproce prevazute de prezentul Contract, partile raspund potrivit prevederilor legii si ale prezentului Contract.

9.2. Clientul este pus de drept in intarziere pentru toate obligatiile asumate in Contract si nerespectate ca atare la termene.

9.3.Prezentul acord este supus legilor din România.Orice litigiu care decurge din sau în legătură cu acest Acord va fi rezolvat mai întâi pe cale amiabilă și, în caz de eșec, părțile se vor adresa  instanțelor judecătorești competente .
9.4. Pentru orice dispută, prezentul acord constituie o dovadă.

  1. INTERPRETARE

Clientul este semnatarul Contractului; Clientul poarta raspunderea juridica si pentru soferii aditionali mentionati in Contract.

Persoanele autorizate sunt mentionate in Contract sau reprezentanti ai DIRECT RENT .

Contract include informatiile din urmatoarele documente: Contract de Inchirierecu Fisa de Predare Preluare, Termeni si Conditii de Inchiriere ce reprezinta anexa la contract.Tarifele Publice de inchiriere sunt stabilite in Euro si sunt afisate pe internet la adresa http://www.directrent .ro

Tariful de Lista reprezinta tariful pentru o zi de inchiriere (24 h) corespunzatoare Autovehiculului inchiriat.

Semnatura Client ____________________________

Am citit, inteleg si sunt de acord cu conditiile sus mentionate (fata-verso).